Behind the scenes: University Dance Center promo video

Zoznámte sa s Bandym. To je ten rozmazaný človek na titulnej fotke. Bandy je ale vlastne Lukáš. Ale nikto ho tak nevolá. Možno rodičia. Bandy točí a strihá videá. Rôzne. Od extrémne extrémnych až po politické diskusie. Tie sú ale tiež často extrémne.

Zoznámte sa aj s Latinákom. To je ten barman v ľavej časti titulnej fotky. Latinák je ale vlastne tiež Lukáš. Ale nikto ho tak nevolá. Možno tiež len rodičia. Latinák je herec. Ak ste to nevedeli. Vraj hrá také komediálne postavy.

Zoznámte sa ešte aj s University Dance Center (pozn.bl.: ďalej len UNIDC). Oni učia tancovať. Aj mňa učili. A aj ma niečo naučili, teda to čo mi dovolilo moje pohybové ústrojenstvo. Teda valcovať som sa naučil celkom dobre.

A na záver sa zoznámte so mnou. Ja som ten pod nápisom CW na titulnej fotke. (pozn.bl.: teraz som si všimol, že aj Bandy tam nie je len rozmazaný) A ešte aby to bolo kompletné, tak moje meno nie je Lukáš. A okrem toho, že píšem tento zmysluplný blog, tak občas aj pracujem. Ale nepretŕham sa. 15 hodín denne maximálne!

Už viacero rokov sa UNIDC obracia začiatkom zimného semestra s tvorbou promo videí k ich tanečným kurzom na Bandyho. Možno si ešte niekto spomenie na minuloročné video, kde roztancovali všetky univerzity a iné vysoké školy. Ak si nespomeniete, tak si ho môžte pozrieť tu . Zo solídnymi 36 tisíc pozretiami na youtube by sme ho mohli považovať za úspech. Tento rok sa to rozhodli v UNIDC poňať viac filmovo a vzniklo takéto krátke svieže video, ktoré už presiahlo 24 tisíc pozretí na facebooku.

Nezabudnite si pozrieť aj fotky, ktoré sú umiestnené pod videom, resp. poznámkami pod čiarou.

Video:


Poznámky pod čiarou:
0.) klasická nultá poznámka patrí pozn.bl., čo je v neskrátenom tvare poznámka blogera
1.) viem, že dnes to bolo chudobné na zaujímavé poznámky, odpustite.
2.) btw: natáčalo so v bare Metropol na Americkom námestí
3.) btw2: kedže dnes to opäť bolo krátke čítanie neváhajte a dajte si ešte jeden zmysluplný blog, napr. ten o našom upršanom výlete do Slovinska

Fotky:

 

Viac mojich fotiek nájdete aj tu: www.kudivaniphotography.com

Bandyho prácu nájdete aj tu: www.bandystudio.pro

Pekný večer.

One thought on “Behind the scenes: University Dance Center promo video

  1. Pingback: 5things!?♥ #5 | Kudivani blog

Leave a comment